| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)
|
2259 besök totalt |
|
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)
S: 1 Komplet sæt 8 stemplede Brembo calipre. Fabriksnye (aldrig anvendte) Med bremse klodser originalmonteret på McLaren-Mercedes SLR superbilen. Passer til 360-380mm bremse skiver Se billeder. Fler bilder fins. Kan mailes Pris: SEK 19.000 Fins i Danmark. Kan arrangere forsendelse. Flemming Juel Frederikshavn Danmark
_________________ Flemming Juel |
||||
|
Läckert, som jag ser det är det exakt samma ok som sitter på Lamborhini Gellerdo, Audi RS4 (B7), Audi RS6 och ett antal nya VW-koncern produkter...
Jävligt bra bromsok!
Lycka till med försäljningen... mvh Jimmy _________________ Jimmy Särås på Stertman Motorsport www.stertman.se Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist. |
||||
|
Re:
Tjenixen. bara för att hjälpa folk på traven här om de är sugna på dessa. Jag trodde osså de var samma som RS6-oken (gamla RS6/RS4-b7 that is, eller hur LeWaN. ) först och blev lite varm i kroppen. Men jämförde sen med mina och det visar sig att mer än man tror skiljer. Finns bild här:
http://www.irry.com/neo/bilder/temp/ _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
|
Re:
Tussan oxå, ser att Du har rätt... Förlåt alla... Men tittade på MB oket och tyckte det såg exakt ut, men som sagt jag hade inte mitt ok på bild löst...
Tur rejsa har en massa andra användare som kan mer än en själv!
Dåså, då har vi ett facit att MB oket är ett MB ok... Dock kan jag tänka mig att dom är väldigt nära släkt på Brembo avdelningen!
mvh Jimmy _________________ Jimmy Särås på Stertman Motorsport www.stertman.se Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist. |
||||
|
hadde sånahär ok och skivor innan dom e till föt 36,mm tjocka skivor. O sen måste man ha mercedes skivor för inga andra skivor passade då belägget hadde större anlägningsyta än alla andra fabrikat.
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
||||
|
Ja, det er stora skivor der skal til.
Husk, de er sprillans nye Priset er ikke fast. Kan diskuteras. Kan även skaffa 6 stemplede calipre (bromsok). Flere billeder kommer Mvh Flemming Juel _________________ Flemming Juel |
||||
![]() |
SÄLJES
S: 8 pot Brembo (Mercedes-McLaren SLR) calipre (bromsok)
|
2259 besök totalt |

