Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)
2113 besök totalt
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)

Nu säljer vi grejerna som var tänkta att sitta i vårat garage projekt som aldrig vart av.


*Ny Volvo marinvev, 2,5L, lågfriktion med nya lager. 6000 kr.
*Ny Volvo oljepump. 500 kr. ..::SÅLD::..
*Ny kolvringsats 500 kr ..::SÅLD::..
*Begagnade kolvar för volvo turbo motor (95,3 mm. kan det stämma?) 300 kr
*Diverse motor packningar. 300 kr
*Nytt termostathus. 100 kr. ..::SÅLD::..
*Ny turbo Schwitzer S2. Ett öra till oljereturen trasigt. (Fabrikationsfel. Ej tappad i golvet) 2000 kr.
*Intercooler. (V70 Diesel tror vi). 800 kr.
*Ny komplett 530 topp. (Provkörd en kort stund) Portning påbörjad. 1000 kr.
*2st 4-punkts bälten. (Klippan och Willans. Ej FIA) 400 kr/st. ..::SÅLDA::..
*Volvo turbo vevstakar med lager. Två stycken polerade. 1500 kr.

om ni tycker att något är för dyrt lägg ett bud.

Bilder:






/Robert Briby
robert@eventbilder.se

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199



Hur fäster man fyrpunkts bältena i bilen? ser inte ut att ingå några monteringsdetaljer?

Dom är "2" breda va?
Jag är eventuellt intresserad av bältena
Mvh Mathias

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Re:

rotrex vr6 skrev:
Hur fäster man fyrpunkts bältena i bilen? ser inte ut att ingå några monteringsdetaljer?

Dom är "2" breda va?
Jag är eventuellt intresserad av bältena
Mvh Mathias


Sitter "krokar" på midjebältena som fästs i öglor i golvet de andra ska fästas runt buren. Dom är 2" breda.

/Robert

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Uppar lite.
om ni tycker att det är för dyrt. Lägg ett bud. Nu ligger grejerna mest i vägen.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
rotrex vr6
Arvika
Här sen Jan 2007
Inlägg: 199



Pm skickat

_________________
Mathias Hellqvist
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Bältena sålda.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Kolvringar, oljepump och termostathus reserverade.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Kolvringar, oljepump samt termostathuset sålt till Värmland.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Upp....

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
Briby
Västerås
Här sen Okt 2004
Inlägg: 838


Trådstartare
Finns en del grejer kvar.

_________________
Robert Briby
______________________________________
pugaction.se
Citera
SÄLJES
S: Garagerensning (Volvodelar, TURBO, 4-punktsbälten, m.m.)
2113 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande