| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Team Libell Rally. En nostalgi tråd
|
3339 besök totalt |
|
Jag har tillbringat mina motorår mestadels i skogen. Och från det har man div filmer och foton. Efter att ha börjat att lägga över div gammla VHS band till digitalt för att kunna spara dom ett tag till och samtidigt såg jag Butterflys nostalgitråd, så tänkte jag att man kan väl lägga upp lite här för allmän beskådan. Så det kommer att komma lite filmer och kort här framöver från mitt skogsåka. Edit: Då denna lilla motorkarriär sträckte sig mellan 1988 & 1999. Så kördes i stort sett alla tävlingar utan noter. Dom sista tävlingarna i Ascona B & alla i 740*n var notade. Film 1
|
||||
|
Verkade som om du gillade att hålla funktionärerna i vårdkasbacken sysselsatta, eller var det någon sorts bowling?
Gött ljud i Volvon. Var det från tiden när man fick ha 110 db? _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||||
|
Re:
Man vill ju inte att funktionärerna ska stå sysslolös Volvon både lät och gick gott, den skulle man ha haft kvar
Det var 100 db som gällde, vilket den klarade oftast
|
||||
|
Re:
Nä då tröttnar dem ju
Friskt satsat med A-asconan _________________ Daniel Steiner |
||||
|
|
||||
|
Re:
Kan lova att jag hade mer än ett åååooojojoj tillfälle i den bilen.
Men många roliga också
Barbapappa o Falk
|
||||
|
Här kommer en liten kort film till.
Kan tillägga att när dessa filmer togs, så användes inte noter (endast i 740*n). Utan det gällde att köra på det man såg och kanske chansa lite
Film 2
om ni tittar uppe till vänster på taket, så ser ni spår av vad som hände helgen före denna tävling. Vägen var smalare än beräknat
|
||||
|
Nice grabben.
Vi syns på Gotland.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
|
Re:
Det är alltid kul att drifta lite
|
||||
|
Re:
Ja vet.
_________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
3339 besök totalt |