Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
3754 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.

Specialfälgar hjullås Mutter M14x1,5 Nytt 100:-
Kosei hjullås Mutter + pinnbult M12x1,5 Nytt 100:-
McGard Hjullås Bult M12x1,75 Nytt 100:-


Navringar anges ytterdiameter/innerdiameter i mm
73.1-54.1 4st
74.1-72,6 10st
66,6-63,4 4st
67,1-65,1 12st
67,1-56,6 3st
72,5-56,6 3st
70,4-66,6 4st
63,4-58,1 4st
73,1-65,1 4st
72,2-65,1 4st
67-63,5 4st
73-63,4 4st
73,1-67,1 3st
72,5-67,1 8st
73-57,1 4st
74-67,1 4st

10:-/st

75-58,1 OZ alu 4st
75-57,1 OZ alu 3st
75-67,1 OZ alu 4st
75-56,1 OZ alu 1st
75-63,4 OZ alu 4st

40:-/st

Centrumkåpor utan märke, silver, plast för 65,5mm hål 4st
Centrumkåpor utan märke, grå, plast för 65,5mm hål 3st
Centrumkåpor Tein, svarta, plast för 52mm hål 4st

10:-/st

Centrumkåpor OZ Renault F1 team för 51mm hål 4st
Centrumkåpor OZ std för 59mm hål 4st

30:-st

Klistermärken för fälgkant 2 modeller "OZ Racing" alt "Renault F1 Team" ca 20-30st av varje

5:-st

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



Centrumkåpor OZ std för 59mm hål 4st. Är dessa i kolfiber eller i stål? Tror att jag köper alla dem oavsätt vad för material det är.

Klistermärken för fälgkant 2 modeller "OZ Racing". 9 st sådana tror jag att jag vill köpa. Är de liknande dessa märken i design?



mvh C

_________________
Christian Lange
458
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Navkåporna är i plast med Aluminiumplåt med OZ-tryck på.

Dekalerna är std OZ-typsnitt.

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



ok. Jag köper gärna det jag skrev i posten ovan.

Kan man komma förbi någon kväll i helgen eller nästa vecka?

mvh C

0739866624

_________________
Christian Lange
458
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Låsbultarna, passar någon av de till M3 E30 eller 525 E39? Har ingen aning vad det är för gängor och sånt jag ska ha!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6331



intresserad av 4 st "OZ RACING" dekaler.

går det att få dem skickade med posten???

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 3065



Re: S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.

Dude skrev:

Centrumkåpor OZ Renault F1 team för 51mm hål 4st
30:-st

Klistermärken för fälgkant "Renault F1 Team" ca 20-30st av varje 5:-st


Vill köpa uppsättningen centrumkåpor ovan samt 8st dekaler enligt ovan.

Har dina gamla Speedsterhjul så jag antar att centrumkåporna passar. Orkar inte åka till garaget och mäta.


Slår en signal imorgon.

_________________
Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Låsbultarna, passar någon av de till M3 E30 eller 525 E39? Har ingen aning vad det är för gängor och sånt jag ska ha!


M12x1,5 har du

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Nu är det nog ingen idé att fler vill ha dekaler.
Jag måste sortera ut dom 36st pm jag fått med frågor om bultar dekaler och navmärken

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Re:

Dude skrev:
Nu är det nog ingen idé att fler vill ha dekaler.
Jag måste sortera ut dom 36st pm jag fått med frågor om bultar dekaler och navmärken


Men...jag måste ha minst 1st....

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Alla dekaler slut och dom lyckliga vinnanrna är
C, Millbro, Butterfly och Johan944

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 3065



Re:

Dude skrev:
Alla dekaler slut och dom lyckliga vinnanrna är
C, Millbro, Butterfly och Johan944


Nice. Kikar förbi nästa vecka. Körde ihop sig lite i slutet av veckan. En polare var sugen på att kränga på några däck så det blir nog nån kväll.

_________________
Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
Citera
C

Här sen Feb 2003
Inlägg: 1743



Re:

Dude skrev:
Alla dekaler slut och dom lyckliga vinnanrna är
C, Millbro, Butterfly och Johan944


Kanon! Slår en pling i morgon!

mvh C

_________________
Christian Lange
458
Citera
SÄLJES
S: Låsbultar, dekaler samt navringar i olika dim.
3754 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande