|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

28 Jan 2008 21:17
Senast ändrad av Jimmya, 10 Apr 2008 15:25, ändrad totalt 1 gång
S: AN kopplingar (SÅLDA)
4st banjo
1st T-kors
3st Änd muttrar
Inner diameter är 6mm.
AN 8?
Pris = Bud
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

11 Feb 2008 01:21
Upp,ingen som behöver lite AN grejjer?
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

11 Feb 2008 18:20
är du säker på att det är an 8 ?
mät över gängerna i mm.
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

11 Feb 2008 19:17
Re:
| johmar skrev: | är du säker på att det är an 8 ?
mät över gängerna i mm. |
Vet ej där av mitt ? efter AN 8.
Är ca 1.1mm mellan topparna på gängorna.
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

11 Feb 2008 22:16
okej menade brädden på hela koplingen (diametern)
är det 1,1 mm mellan gångerna borde det nog snarare vara an10
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

11 Feb 2008 23:38
12.5mm är ytter diametarn på banjo skruven.
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

12 Feb 2008 17:48
när jag mäter på mina kopplingar så ser det ut så här:
AN8 18,9 mm
AN6 14,1
så verkar inte vara an genga på banjona.
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

12 Feb 2008 20:29
Re:
| johmar skrev: | när jag mäter på mina kopplingar så ser det ut så här:
AN8 18,9 mm
AN6 14,1
så verkar inte vara an genga på banjona. |
Hmm skummt,alla gängorna är av samma typ iaf.
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

12 Feb 2008 20:42
passar ändmuttrarna på t-korset ? ??
kolla på den platta sidan på t-korset kan vara så att det står angivet vilken gänga det är i tum.
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

12 Feb 2008 21:14
Re:
| johmar skrev: | passar ändmuttrarna på t-korset ? ??
kolla på den platta sidan på t-korset kan vara så att det står angivet vilken gänga det är i tum. |
Står AN på ena sidan och NA på andra
På stopp muttrarna står det MA och AN.
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45

12 Feb 2008 22:51
haha okej det blev man ju mycket klokare utav ju.
Vad har du tänkt dig för pris ?
Har dåligt med pengar just nu men kommer ju en lön den 25 om du har kvar dom till dess.
_________________ Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.
Johnnie Mårtensson
|
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752
Trådstartare

12 Feb 2008 23:22
Re:
| johmar skrev: | haha okej det blev man ju mycket klokare utav ju.
Vad har du tänkt dig för pris ?
Har dåligt med pengar just nu men kommer ju en lön den 25 om du har kvar dom till dess. |
Bara att ge ett bud,kan PM:a budet om du vill.
_________________ /Jimmy Andersson
_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
|
|