Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Kadett GT 2.0
499 besök totalt
Cassius
Göteborg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3082


Trådstartare
S: Kadett GT 2.0

Provar igen!

De fina med bilen:
Massor bytt så som spindelleder, styrleder, hjullager, stötdämpare osv. Dvs väl genomgången!
Sitter en fast och fin sänksats på
WR låda så soppa förbrukningen kommer en bit under 0,7
2 däck nästan helt nya, dessutom av "R" modell, dock en billig variant (Toyo Proxes)
Följer med 256mm skivor som är hålborrade med nya belägg
Följer med plexi/lexan för att byta ut samtliga rutor utom fram och möjligen att de inte räcker till bak heller men jag tror det!
Skattad och besiktad fram till juni månads slut!

Startar jämt och går kanon bortsett från en lite låg tomgång. All el funkar förutom fläkten som bara har 1 läge, men innerbelysning, instrument belysning, centrallås osv är igång!

De sämre:
Lacken har sett bättre dar!
Liten buckla på ena framskärmen vid blinkersen
En bussning i bakvagnen slut.
Motorfläkten styrs genom en av och på kanpp i kupen, finns dock en extra kylare som styrningen ska funka på!

Perfekt som slit å släng som den är, eller sätt på bättre bromsarna, byt till plastrutor, skippa inredningen och montera den 18E topp (+ ca 15hk) jag har som också kan följa med å ha en sjukt kul ban/busbil!!

Pris: 5500:-

Bild:


_________________
I garaget: Kadett C -76 V8. Livstids projektet.
Audi V8 -91 med RS4 drivlina.
https://www.instagram.com/retro_motorsports_garage/
Regards, Johan Eriksson.
Citera
SÄLJES
S: Kadett GT 2.0
499 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande