| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30
|
1526 besök totalt |
|
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30
Någon som vet vart man får tag på slang att ha mellan insuget och kollektorboxen? Det är slangen på bilden. Innerdiameter 120mm
_________________ Mattias Kornelius Audi A6 Ultra -18 M3 E30 -88 323i med B230FT-86 9-3 1,9 Tid |
|
Hejsan
Vet att slangbolaget i Växjö har sådan i 4" som en kompis köpte till sitt turbobygge.Så de har säkert större diameter med (120mm) www.slangbolaget.se
|
|
Vill du inte åka till växjö för att hämta den så kan jag hämta den och skicka den till dig med bussgods,typ 100:- i frakt,men slangen va rätt dyr tror jag..typ 500spänn.
Så vill du att jag ska åka och köpa den och skicka den till dig så PM:a edit:500kr för typ 50cm |
![]() |
SÄLJES
K: Slang till kolfiberinsug M3 E30
|
1526 besök totalt |

