Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Recaro Racer SPG *såld*
2487 besök totalt
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
S: Recaro Racer SPG *såld*

Recaro Racer SPG, Ny endast provmonterad i bil då den blev väl extrem då bilen även används fram och tillbaka till Ica. Pris 4500:-

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



Bild på stolen ?

Hur ska man skapt för att platsa i den ? 1,94 och 82kg kan de vara nått ?

Henrik

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329



Gzon, du har PM. (Hoppas det kom fram...).

_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
Jag är 185/80 och skulle jag bara ha bilen till banåka så är den perfekt men att kräla i och ur som bruksbil känns inte ok. Kan tillägga att ev. bytesstol ska i så fall vara svart.

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
Nytt pris!

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
Joachim Lundgren
Vargön
Här sen Mar 2006
Inlägg: 59



Hejsan gzon...!

Din stol kan ev vara av intresse!
Men hur ser din stol ut?
Ser den ut exakt som recaro profi SP-G stolen, på www.rallyimport.se hemsida?

och vad är det nya priset?

Mvh Joachim

_________________
Joachim Lundgren
Citera
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
Re:

Joachim Aronson skrev:
Hejsan gzon...!

Din stol kan ev vara av intresse!
Men hur ser din stol ut?
Ser den ut exakt som recaro profi SP-G stolen, på www.rallyimport.se hemsida?

och vad är det nya priset?

Mvh Joachim


Här är en bild på hur stolen ser ut:


Prissänkte 1000:- i annonsen till 4500:-

MVH Martin

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
Evers
Västerås
Här sen Feb 2006
Inlägg: 479



De är en gammal modell va? vad är det för datummärkning på den? Sparco Corsa svart i nyskick, princip oanvänd (passagerar stol i m3an) intressant i inbyte?

mvh evers

_________________
Christoffer Evers

Squadra Corse
Citera
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
Stolen är tillverkad Dec 2000. Finns fortfarande kvar.

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
Solenö
Katrineholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 24



Re: S: Recaro Racer SPG

gzon skrev:
Recaro Racer SPG, Ny endast provmonterad i bil då den blev väl extrem då bilen även används fram och tillbaka till Ica. Pris 4500:-


Hej Gzon

Finns Recaro stolen kvar i Katrineholm om så är jag mycket intreserad av den...
svara så fort som möjligt

Mvh Solenö

_________________
Niklas Solenö
Citera
gzon
Katrineholm
Här sen Aug 2004
Inlägg: 551


Trådstartare
Stolen är såld.

_________________
Martin Gustavsson
Gzon Tuning AB
Citera
SÄLJES
S: Recaro Racer SPG *såld*
2487 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande