| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Slutsteg och baslåda x2
|
556 besök totalt |
|
S: Slutsteg och baslåda x2
Jag har lite olika bilstereoprylar som jag vill bli av med: Subhögtalare m. inbyggd förstärkare: Clarion RS6A80 Baslåda med 10" MacAudio Slutsteg 2x180W: MDS F20 Fanatic Jag har lagt ut dessa på Tradera, som auktion. Alla med 250 kr som utropspris. Auktionerna avslutas den 21 mars. Det är gratis att registrera ett konto på Tradera... om du vill läsa mer om prylarna, eller lägga bud på dem, så går du in HÄR! Det går även bra att ringa mig på tel. 0708 - 244 288. |
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Slutsteg och baslåda x2
|
556 besök totalt |

