| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
|
5367 besök totalt |
|
S: BMW M3 #SÅLD#
Tiden räcker inte till allt....just nu har jag för lite av den, blir jag med M3:an på ett smidigt sätt, är den till salu. BMW M3 -96, ca 12.990 mil, naturligtvis importerad, men med bra historik och fullständig servicebok, Santorinblå ( Individual ) med svart läder, stora klimatautomatiken. Skicket är riktigt bra, helt omlackad -07 på grund av att någon ville att bilen skulle vara repig
Skojigheter: # H&R Coiloverchassi med ställbara topplagringar fram. # STOP TECH 4-kolvsok fram med Carbotech XP10 ( nästan som nytt ) # Nästan nya skivor bak ( hålborrade Zimmerman ) med nya Ferodo DS2500 belägg. # Helt nya Yokohama A048, 225-40-18 r-däck, på OZ Racing 18" fälgar, fälgarna har ca 500 mil på nacken, lackades svarta sommaren 2007, finns lite märken etc i lacken, men inga kantskrap eller andra skador av allvarligare grad. # Rostfritt Scorpion sportavgassystem från katalysator Bilen är mycket välunderhållen, med mycket gjort då bilen varit i min ägo, ny växellådsolja, ny diffolja, bromsvätskan bytt flera gånger, liksom motoroljan. Ny vindruta. Perfekt bil för hyggligt avancerad bankörning, som är lika rolig att ta en sväng med, när den obligatoriska söndagskvällskebaben ska inhandlas. Pris: 145.000 sek Tel 0707-229057 mail: martin.spetz@hotmail.com
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
Bara tillfälligt
och den som köper bilen av Martin - se det som en investering med potentiell avkastning. Traditionen säger att han försöker köpa tillbaka den inom inte alltför lång framtid. Det är nog bara att håva in.
Peo. _________________ PeO Rydgren Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld Yamaha R1 2002 - banhoj -såld |
||||
|
|
||||
|
Re: Bara tillfälligt
Tänkte precis fråga hur länge det kommer dröja innan bilen köps tillbaka efter ev försäljning
_________________ Martin Viding Alfa 75 3,0 12v EVO Semirace Alfa 75 3.0 24v Racebil (under konstruktion) Alfa 156 2,5 v6 Sportwagon -00 BMW 116d -11 |
||||
|
Re:
Jobbar man som bilsäljare blir man lätt lite skadad....
om någon är riktigt sugen på denna kanonbil gäller det att slå till snabbt, hinner säkerligen ändra mig snart... !!
Har inte orginalfälgar kvar tyvärr, funkar förmodligen ändå inte med bromsarna fram ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
Totalt OT, och ingen på rejsa ska känna sig träffad, inte här man får konstiga förslag !
Är jag trög, eller varför känns det konstigt för mig att hittills alla som visat intresse för bilen, vill "byta in" en annan bil. Är jag en bilhandlare ? Så fort man lägger ut en säljesannons idag, ska folk byta in grejer....fattar inget, och blir irriterad. Ex på svar: "Är du intresserad att byta mot en Chrysler Grand Voyager LX V6 3,3 99 års modell svartmet. Bilen är nybesiktigad nyskattad nyservad. Jag har bilder att meila. Jag kan betala mellanskillnad.. M;vh ......." Jag har en bil för mycke idag och vill sälja en.....därför lägger man ut en säljesannons....
slut OT..... _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
Re:
forts OT... Du ska vara glad att du inte ska sälja en Porsche... Jag har haft min på annons och där ringer det folk och börjar med att fråga om serviceboken, servicekvitton för att fortsätta med antalet ägare och avsluta med att fråga vad de ägarna haft för yrke...!! När de är på väg att avsluta samtalet måste man fråga om de inte vill veta hur bilen ser ut???
Väldigt fin bil har du iaf!! _________________ Markus Johansson BMW M3E46 ESS BMW 2002 |
||||
|
Re:
Vill du byta mot en års prenumeration på allers, en hög med grejer och lite saker? Kan inte betala mellan skillnad! Ne men det är väl alltid så, folk vill gärna att man ska göra en dålig affär och dom en bra |
||||
|
"Vill du byta mot guld kompis ?"
Är inte det förslaget populärt längre ?
Ta det lugnt Martin, du kommer säkert att få sålt bilen inom kort. En fin pärla. Dessutom vet vi alla att du faktiskt är bilhandlare
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Att folk frågar om inbyte är väl inte konstigt.
Antingen har man inte de slantar som krävs för ett inköp av bilen och därmed behöver sälja / byta in sin nuvarande bil för att få råd med den tilltänkta bilen. Eller så har man en bil som är svårsåld och ser chansen att avyttra den mot en annan bil. Lite får man stå ut med om man ska sälja bil , det är ju lite av charmen med att vara "bilsäljare". PS Ska själv iväg imorron och kolla en 1998-års M3 och kanske tar han familjens Äkta Persiska mattor som dellikvid , och sen har jag ju lite tandguld och de där hemska tavlorna som vi fick som inflyttningspresent.... Det kan nog bli en bra affär :-)) OBS Ironi , ett försök att vara lite rolig bara. Hur som helst , lycka till med försäljningen och blir det grejer över kanske jag kommer och handlar lite bromsar och annat av dig. Trevlig helg! |
||||
|
Re:
Hmm, straffspark !?
Vet som vanligt egentligen inte riktigt om jag vill bli av med bilen, den är så vansinnigt trevlig, kanske blir den kvar.... Urban: Man ser väl olikt på saker och ting, eftersom jag själv aldrig någonsin skulle visa intresse på en bil eller något annat jag vill köpa, utan att ha råd, är det väl så jag tänker att alla "bör" göra kanske.... Kanske läge att avsluta OT här.....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
Ska vi byta grejer... ska vi byta grejer med varann???
En stekspade mot ett Gotlandsruss, ett Gotlandsruss mot ett vinterdäck, ett vinterdäck mot en M3:a!!! Folk vill ha allt men har inte en spänn. Därför rensar dom i sina garderober och erbjuder bortbytes i hopp om att göra en bra affär på sina skitgrejor. _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 #SÅLD#
|
5367 besök totalt |

