Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Flänsar (grenrörsflänsar, TURBOflänsar mm)
3563 besök totalt
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
S: Flänsar (grenrörsflänsar, TURBOflänsar mm)

Hej!
Dags att bygga grenrör? Jag har grenrörsflänsar till dom vanligaste BMW och Volvo motorerna. Alla flänsar är laserskurna i svartstål om inget annat anges.

Grenrörsflänsar 10mm svartstål.

BMW M20: 450:-
BMW M50: 450:-
BMW M30: 450:-
BMW S50: 450:-
BMW S38: 450:-
BMW S14: 300:-
BMW M42: 300:-
BMW M10: 300:-
Volvo 16V: 300:-
Volvo 8V: 300:-
BMW M20 limpa: 200:- paret (För att bygga adaptergrenrör från originallimporna)

Turboflänsar 10mm svartstål.

T3 (Twin entry) 200:- Hålbild 85,6*44 Passar tex. Garrett T04E, Schwitzer S2.
T3 (Singel entry) 200:- Hålbild 85,6*44 Passar tex. Garrett T04E, Schwitzer S2.
T4 (Twin entry) 200:- Hålbild 89*70 Passar tex. Garrett GT37,40,42 Holset HX50,55
T4 Precision (Singel entry) 200:- Hålbild 82*70 200:-
TD04 (Mitsubishi) 320:- Passar tex. TD0416-19T KKK24 mf.

Wastegatefläns 10mm svartstål.

Tial 38mm: 200:- paret

oljeflänsar 6mm svartstål. (För olja in och ut på turbon)

olja IN och UT: 100:- paret.

BMW M50 insugsfläns: (ALU): 800:- (SLUT)
BMW M42 insugsfläns: (ALU): 600:- (SLUT)

Jag finns i Eskilstuna.
Passar det dig att hämta så går det bra, annars skickar jag med posten.

Med vänlig hälsning Bonje
_________________
Bonje Larsson
070-2203537

Mobil: 070-2203537
Mail: largusracing@yahoo.se

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Uppdaterat med flera flänsar..
Nu har jag även grenrörsfläns till BMW M10
Samt en ny turbofläns, TD04 (Mitsubishi)

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
dstr
Arboga/Kista
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5968



Jag är nyfiken på flänsar till en M30

_________________
/Daniel Azzarri

Älska varje varv!
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Hej!

Har ingen fläns till M30 i dagsläget. Om M30 inte bara är en förlängd M10?
Då skulle det vara väldigt enkelt att fixa fram. Någon som vet hur det ligger till kanske?

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Här finns det flänsar att köpa!

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Tegheim
Skogen, Nässjö, Jönköping, Schweden
Här sen Nov 2004
Inlägg: 1821



Inga V-band 3"?

_________________
Tony Tegheim - Mooseville Performance
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23282
www.mooseville-performance.com
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Re:

Tegheim skrev:
Inga V-band 3"?


Jag har dom flänsar jag har spesat, inga andra.

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Lyfter!

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
M3Jonas
Färingsö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2499



Hallå Bonje.
Säljer du fortfarande flänsar?

_________________
Jonas Edling
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Hej hopp!

Jajjemen jag säljer fortfarande flänsar, kom och köp!

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Uppa..

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Upp..

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
Bonje
Eskilstuna
Här sen Maj 2004
Inlägg: 119


Trådstartare
Lyfter den här lite.

_________________
/Bonje Larsson Ejdetjärn 070-2203537
Citera
SÄLJES
S: Flänsar (grenrörsflänsar, TURBOflänsar mm)
3563 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande