Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k: motorstyrsystem
689 besök totalt
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796


Trådstartare
k: motorstyrsystem

typ Haltech e6 eller likvärdigt gärna komplett med tänding (för 6 burkar)

_________________
Pelle Persson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Hallå Pelle,

Millway.se har bra priser på DTA. S60Pro borde vara najs till din svansmotor

_________________
Patrik Skoog
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Jag har ett Haltech E6X men det är ju egentligen gjort för 4cyl då den bara har fyra utgångar för tändning och spridare. Men det går ju bra att köra wastefire. Har även två nya bosch (0227100203) tändmoduler med tre utgångar.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
SÄLJES
k: motorstyrsystem
689 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande