| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska
|
1248 besök totalt |
|
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska
Till BMW 325 E30: Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek. Bakbelägg ATE nästan nya 200 sek. Bromsvätska Castrol SRF 1 L 300 sek. Paketpris 1700 sek, ej förhandlingsbart !! + ev frakt, men hämtas allra helst
Pm eller martin.spetz@hotmail.com eller 0707-229057 ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Re:
[quote="Flesh"]Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek. dessa tar jag om ingen annan hann före [/quote
Racebelägg till Flesh.... SRF till Fredrik.... Bara ATE-belägen kvar då....
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Re:
[quote="Bistec"]
Passar ATE-beläggen på min kebabracer Andreas gamla 318is, den feo3-färgade med inslag av diamantschwartz. Kan plocka upp dem i samband med SLC premiären på Mantorp.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
[quote="steffe"]
Enligt ETK ska de passa. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Är det så mycket bromsverkan bak så att man behöver tuffare belägg? Iofs ska det ju passa ihop de Taroxbelägg jag har. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Jag tycker det funkar bra bak ! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Re:
Då tar jag dem, kan ju alltid slita ut dem, kostar mindre än fyra öl på krogen.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
oki.... Då är allt sålt då !!
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
![]() |
SÄLJES
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska
|
1248 besök totalt |
