| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50
|
1223 besök totalt |
|
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50
KÖPES ! R-DÄCK 15" 195/50 Även slicks aktuellt om dem är "billiga" Ja vad har ni liggandes på "hyllan"!? Nytt eller begagnat! Allt av intresse. Ingen nackdel om dem finns i göteborgstrakten eller kan skickas dit! Tobias 0704-947935 tobias_svenrot@hotmail.com _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
Mina däck och fälgar finns kvar och ligger i Gbg. Bara att komma och hämta!
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ H e n r i k P i h l |
||
|
Slicks istället?
Inte sugen på slicks istället? Har 190-580-R15 liggandes, fyra st nya. Finns i Gbg! Yokahoma är märket. Tänkte om det bara ska vara till bana.. _________________ Erik Fyrk 997 turbo on Syvecs. Professionell motorkalibratör. |
||
|
Cyberoid
Tyvärr är bara däck av intresse då jag redan har 7-8 uppsättningar 15" alu 4x100
Men om du vet någon som är sugen på bara fälgarna kan jag köpa däcken av dig, kan även kränga av dem skälv om det är så.. Fyrken har PM! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
Re:
Du kan kränga av däcken om du vill så kan vi ordna ett bra pris. Fälgarna går alltid att sälja separat. _________________ H e n r i k P i h l |
||
|
Re:
Säljer du en omgång fälgar? |
||
|
Re: Slicks istället?
Lånar tråden lite då jag också söker rdäck/slicks enbart för bana. Söker också fälgar 15-16" med bultmönster 4*100 passande Nissan GTI-R. (59,1 centrumhål) om fälgarna liknar vita WRC eller Compomotive är det absolut ingen nackdel... Vill att bilen skall ha rallystuk.
_________________ Mattias Falk |
||
|
Roger Gustafsson
Tyvärr är inga fälgar tillsalu.. Det går ju åt några uppsättningar om man skall ha både gatdäck, r-däck, slicks, regndäck osv...
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
ja nu är de inte ens en vecka kvar tills det är dags att köra lite.. dags å bestämma sig kanske.. men har fått lite dåligt med alternativ förutom nya toyo 888. inget fel i dem alls, men det borde finnas annat "prisvärt" !?
_________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
Re: Slicks istället?
Den har väl 4x114,3 ? Inge Nissan förutom Micra har väl 4x100 ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
![]() |
SÄLJES
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50
|
1223 besök totalt |
