Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100
536 besök totalt
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100



ÄR DET FöR DYRT? LÄGG ETT BUD!

4x100. 175/55/13 om jag inte minns fel.

Sitter på poloplåtisar (typ sent -90 tal). Framhjulen har slitit snett och är inte så bra. En framfälg har en liten bula i kanten (emotkörning). Går bra att banka ut igen när man byter däck.

Bakhjulen är riktigt bra. Gått drygt en vinter bara.

Skickas EJ.

Ge mig bra bud.

Pris: 800:-

Telefon: 0709-643650

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
kvar

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
passa på nu innan det blir dyrt inför vintern :P

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
Manny
Hässleholm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 397


Trådstartare
Ypp

_________________
/Thor Gustafsson
www.manny.se
Citera
SÄLJES
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100
536 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande