Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Kolfiber delar e30,36,46
1, 2   >>
3433 besök totalt
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
S: Kolfiber delar e30,36,46

Efter lite påtryckningar så ska jag beställa lite kolfiber delar igen.Det är förskotts bet som gäller då delarna görs på beställning,men de finns lite folk på rejsa som kan intyga att delarna kommer och är i bra skick.


M3 E30:
Sport evo vinge glasfiber(även flap) 3550:-
samma vinge men flap i kolfiber. 4400:-
Helt i kolfiber,dock är vingen vit(lätt)så de är bara kolfiberstruktur på flap. 5200:-
Evo2/cecotto front del i glasfiber.2300:-
Sport evo frontsplitter i kolfiber.2500:-
Kolfiber airbox med tillhörande filterdel(snorkel) 48mm insug(inga problem att köra med org 46mm) gjort de själv 7700:-
Brakeducs glasfiber 1100:-
-----II---- kolfiber 1500:-

M3e36.

Kolfiber airbox med luftintags del. 9000:-

m3 e46: kolfiber airbox med luftintagsdel. 15000:-

Ska försöka lägga upp bilder annars finns de i säljtrådar från förra året.
Fråga gärna i tråden men beställning görs via pm,mail,telefon.
0736-76 61 64
Mail:Silverpilen77@hotmail.com

_________________
Fredrik Netzell
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också?

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

nojas skrev:
Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också?

Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Re: S: Kolfiber delar e30,36,46

Extreme skrev:
Kolfiber airbox med tillhörande filterdel(snorkel) 48mm insug(inga problem att köra med org 46mm) gjort de själv 7700:-


Hej, skicka gärna bilder på de delar som ingår. Pris inkl moms?

_________________
Patrik Skoog
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Re:

Extreme skrev:
nojas skrev:
Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också?

Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar.


Jag tänkte på nr 1 där för jag förmodar att det är nummer 4 du säljer?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1005&mospid=47266&am . . . .

/ jens

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

nojas skrev:
Extreme skrev:
nojas skrev:
Ellu Fredrik! Fått ordning på kåken eftersom du är tillbaka i kolfiberträsket?
En fråga: Kan du fixa "underredet" till splittern också?

Tjenare,vad menar du med underredet? Har fått lite förfrågningar om delar så jag ska göra 1-2 beställningar.


Jag tänkte på nr 1 där för jag förmodar att det är nummer 4 du säljer?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1005&mospid=47266&am . . . .

/ jens

ja tyvärr inte den du söker.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Bilder,får tacka danne eklund igen.
http://www.danneeklund.nu/extreme/

_________________
Fredrik Netzell
Citera
bmw_fredde
Vadstena
Här sen Nov 2007
Inlägg: 416



Du kan inte fixa inrednigsdelar till e36 dörrsidor å hathylla mm. samma som khöler säljer?

_________________
Fredrik Edholm
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

bmw_fredde skrev:
Du kan inte fixa inrednigsdelar till e36 dörrsidor å hathylla mm. samma som khöler säljer?

tyvärr detta är de enda som tillverkas i dagsläget.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
väntar ett tag till ifall de är nån mer som vill ha.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19



Det finns inte några plenum till s38b36

_________________
Mattias Ekenberg
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

snidarn82 skrev:
Det finns inte några plenum till s38b36

tyvärr inte.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
snidarn82
Halmstad
Här sen Feb 2007
Inlägg: 19



Re:

Extreme skrev:
snidarn82 skrev:
Det finns inte några plenum till s38b36

tyvärr inte.


Du vet möjligt vis inte vart man kan få tag på ett Eller någon som kan bygga

_________________
Mattias Ekenberg
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Nån mer som är sugen?

_________________
Fredrik Netzell
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Re:

Extreme skrev:
Nån mer som är sugen?


jag ska ha en splitter, ska bara kolla upp hur jag gör med "underredet" först.

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

nojas skrev:
Extreme skrev:
Nån mer som är sugen?


jag ska ha en splitter, ska bara kolla upp hur jag gör med "underredet" först.

Ja körde utan och fästa i evo spoilern bara,går ju även och göra distanser om man vill ha en liten luftspalt imellan.Går även direkt på org front.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647



har du motorhuv till e36 coupe?

/Peter
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
Re:

Peter Eklöf skrev:
har du motorhuv till e36 coupe?

/Peter

tyvärr inte,kan höra ifall de finns intresse av att gjuta en men de beror på efterfrågan.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Re:

Extreme skrev:
Peter Eklöf skrev:
har du motorhuv till e36 coupe?

/Peter

tyvärr inte,kan höra ifall de finns intresse av att gjuta en men de beror på efterfrågan.


och pris!

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Extreme
Linköping
Här sen Nov 2005
Inlägg: 355


Trådstartare
går att beställa än,håller de öppet även för mindre beställningar.

_________________
Fredrik Netzell
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Re:

Extreme skrev:
går att beställa än,håller de öppet även för mindre beställningar.


Hur gick det med huv till E36!

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
SÄLJES
S: Kolfiber delar e30,36,46
1, 2   >>
3433 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande