| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!
|
472 besök totalt |
|
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!
En bekant har en bil förmycket och känner att han måste sälja ev denna väldigt fina cabbe ! Årmodell 1999 Cosmosviolett 9500 Mil Manuell 320, 110kw, M3-paket, cromline, vindskydd, ljust skinn, CD, clima, avtagbart drag, aldrig vinterkörd. Intagen 2001, alltså lite drygt ett år i Tyskland bara !! Stora bilder: Bakifrån http://www.autopower.se/powerborsen/ Snett framifrån http://www.autopower.se/powerborsen/ Pris: 98 000:- Vid intresse Maila Lasse eller mig, så kan ni ta resten på telefon ! lassecarina@yahoo.se Väldigt fin !! _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
![]() |
SÄLJES
S: BMW E36 320 Cab, fint skick !!
|
472 besök totalt |
