Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD
1124 besök totalt
shasselg
Täby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 373


Trådstartare
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD

Jag säljer min racing overall som är 1 år gammal men producerad tidigare. Också mitt underställ som är 1 år gammalt.

overall, 3-lagers, FIA godkänd, OMP, Blå/vit, Strl 56 (200 cm+), jag är 180 cm och det har funkat bra=stor mage, tillverkningsår 2003.

Polotröja, FIA godkänd, Sparco, cremefärgad, Strl XL (190 cm)

Underbyxor, FIA godkänad, Sparco, cremefärgade, Strl XL (190 cm)

Alla 3 säljes för 2000 kr.

OBS! Givetvis helt och rent.

[/list]

_________________
Stefan Hasselgren
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2408



Sluta tävla redan?

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Libell
Härnösand
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1635



Re:

cat7even skrev:
Sluta tävla redan?


Nä, han har löpt linan ut. Först lättning av bil sedan joggingspåret

_________________

Niklas Libell Megabusa Härnösand
www.libell.nu
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2408



Re:

Libell skrev:
cat7even skrev:
Sluta tävla redan?


Nä, han har löpt linan ut. Först lättning av bil sedan joggingspåret

thumbs up

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
shasselg
Täby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 373


Trådstartare
Re:

cat7even skrev:
Sluta tävla redan?


Libell har rätt, vi kunde vara 2 i overallen numera (vilket iochförsig kunde har varit trevligt beroende på vem det var). Fick fatt i en annan nu som bättre passade min lekamen. 40 kg på kroppen har gjort materialet ett nummer för stort....

_________________
Stefan Hasselgren
Citera
SÄLJES
SÅLD S: Racingoverall + underställ SÅLD
1124 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande