Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!
1316 besök totalt
CHRiS
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 69


Trådstartare
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!

Säljer min hjälm pågrund av att den passa inte mitt feta huvud ricktigt ..
Storleken är M (55 - 56 cm)

Har även köpt till en annan solskärm (pris: 329kr)
och hjälmen kosta 1100kr ny.

Väger endast 750gram!. Godkänd för nationellt tävlande i Rally, Rallycross, Racing och Folkrace i Sverige.

Bekväm och komfortabel hjälm i svart färg. Mycket prisvärd!

Pris 800kr (Köpare står för frakten)



Det lila vesiret är röktonat.

_________________
Christian Appel [Malmö]
Honda Civic K20
www.sodervidinge.se
www.hondaklubben.com
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2370



PM

_________________
Citera
Tboy2
Katrineholm
Här sen Dec 2005
Inlägg: 318



Tar den om den finns kvar.

/Tommy

_________________
___________________________

Tommy Karlsson
Porsche 996TT-02
Citera
CHRiS
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 69


Trådstartare
SÅLD

_________________
Christian Appel [Malmö]
Honda Civic K20
www.sodervidinge.se
www.hondaklubben.com
Citera
SÄLJES
S: Peltor G18 "Bilsporthjälmen", Använd 3gånger!
1316 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande