| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*
|
1392 besök totalt |
|
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*
oanvänt. Scorpion avgassystem STW-M3 inkl rör mellan kat och ljuddämpare. Köpt av Koed i danmark genom Spets Motorsport för ett par år sedan. Är egentligen till en E30 320-325 men jag köpte det till min 318is ändå, det är en hel del jobb innan det passar en 318is därav försäljningen.
https://www.koed.dk/2.1.1.asp?boksty Säljes för 2400 exkl ev frakt. Kan tas med till BMW träffen i Tierp på lördag, till Stockholm helgen 5 juli. _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
2200 kr, lägre än så går jag inte.
Det är aldrig monterat så allt är i nyskick. Nästa vecka åker det på min bil om du inte skall ha det eftersom jag börjar min semester då och får lite tid i garaget igen. _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
Re:
Jag avstår! //Jonas _________________ Jonas Pettersson |
||||
|
om du vill får du gärna kolla om det är en fullflödesdämpare. Ser ut som rören går in i dämparen på höger sida och ut på vänster, kanske är några kammare i stället för två perforeraderör rakt igenom dämparen.
/Magnus _________________ Magnus Lidholm |
||||
|
Re:
Det är fullflödes. Rören går diagonalt genom dämparen. Avgassystemet är ej längre till salu då det sitter på min is nu. _________________ Niclas Stolt Banbil: BMW 318IS -90 *såld* |
||||
|
Re:
ok, tack ändå för att du kollade _________________ Magnus Lidholm |
||||
![]() |
SÄLJES
S: Scorpion sportavgas E30 *ej till salu längre*
|
1392 besök totalt |

