Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt
1, 2   >>
4072 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Sålt

åp

_________________
Patrik Skoog
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Re: S: BMW delar E30 M42 & S14, spridare & apple rac

Dessa köper jag (jag antar att de är nya!?)

Kan ju komma upp på ett litet garagebesök och hämta nån dag

Putrix skrev:
5st BMW original racing tändstift
BMW: 1212.90-690.48
NGK R PKR7A
orginal till S50 motorer (E36 M3 Z3M mfl)
Nu: 300:- för alla


_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
krillian
eslöv.
Här sen Dec 2005
Inlägg: 150



vingen är iaf ingen mtech2

ser ut som nån vinge till en ford escort? :S

_________________
Kristian Svendsen
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Fredrik Larsson skrev:
Dessa köper jag (jag antar att de är nya!?)
Kan ju komma upp på ett litet garagebesök och hämta nån dag
Putrix skrev:
5st BMW original racing tändstift
BMW: 1212.90-690.48
NGK R PKR7A
orginal till S50 motorer (E36 M3 Z3M mfl)
Nu: 300:- för alla


Japp, nya i BMW org kartong thumbs up -Skall jag hålla dem till dig så kom förbi i veckan. Slå mig en pling på 070-2111078.

krillian skrev:
vingen är iaf ingen mtech2
ser ut som nån vinge till en ford escort? :S


Du har säkert rätt i att det inte är en mtech2, men det är i alla fall till en E30.

_________________
Patrik Skoog
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Säljer du lilla barömetergrunkan som ligger med på bilden tillsammans med LMM? Är i behov av en sån...
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

BMWTobbe skrev:
Säljer du lilla barömetergrunkan som ligger med på bilden tillsammans med LMM? Är i behov av en sån...


Visst! Vi kan byta den mot ett flak smuggel öl Jag kan ta den med till malmö en dag i veckan, lägg ett PM när du är där.

_________________
Patrik Skoog
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
"barömetergrunkan", stiften & drevsatsen sålda
Väldigt goda smuggel öl du fått med dig hem Tobbe

_________________
Patrik Skoog
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Re:

Putrix skrev:
"barömetergrunkan", stiften & drevsatsen sålda
Väldigt goda smuggel öl du fått med dig hem Tobbe


Inte för att jag vet vad den skall vara bra till, bilen går hyggligt utan, men nu ska den på plats! Fint att det smakade bra med smuggel!
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Tobbes smuggel öl är slut och annonsen är uppdaterad med fler saker & lägre priser...

_________________
Patrik Skoog
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Nya saker & nya priser....

_________________
Patrik Skoog
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



om du ger mig 1600:- så kan jag ta bilvaggan

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Samuel Lindkvist skrev:
om du ger mig 1600:- så kan jag ta bilvaggan


om du ger mig min remskiva till vattenpumpen som jag redan betalt så kan du få bilvaggan och en näve rostiga bult på köpet

Tycker du denna bilvagga är finare då Samuel?

_________________
Patrik Skoog
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Re:

Putrix skrev:
Samuel Lindkvist skrev:
om du ger mig 1600:- så kan jag ta bilvaggan


om du ger mig min remskiva till vattenpumpen som jag redan betalt så kan du få bilvaggan och en näve rostiga bult på köpet

Tycker du denna bilvagga är finare då Samuel?


Det va inte meningen att få det att låta som det inte va nåt att ha. Jag menade att vi kunde kvitta lite pengar mot Bredbandslambdan som vin inte gjort upp än. Är dock medveten om remskivan.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796



om inte samuel ska ha kaross vaggan så köper jag den...(och hämtar den asp,om man kan få in den i skuffen på v70an)

_________________
Pelle Persson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Putrix skrev:
Samuel Lindkvist skrev:
om du ger mig 1600:- så kan jag ta bilvaggan

om du ger mig min remskiva till vattenpumpen som jag redan betalt så kan du få bilvaggan och en näve rostiga bult på köpet

Det va inte meningen att få det att låta som det inte va nåt att ha. Jag menade att vi kunde kvitta lite pengar mot Bredbandslambdan som vin inte gjort upp än. Är dock medveten om remskivan.

-Missförstånd Samuel Johan Tryggvesson hämtade vaggan idag.... Han lovade att köra i BMW Cup med sin 3.0ā....

Pelle Persson skrev:
om inte samuel ska ha kaross vaggan så köper jag den...(och hämtar den asp,om man kan få in den i skuffen på v70an)


Pelle, Johan hann före...

_________________
Patrik Skoog
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
upp

_________________
Patrik Skoog
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Har du styrboxen till 320is kvar, är intresserad om det är samma handske som i m3 e30. Fullständigt meningslöst inlägg eftersom jag på rak arm inte kan svara på om min box är 2 eller 3 radig, men jag skall kolla
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

BMWTobbe skrev:
Har du styrboxen till 320is kvar, är intresserad om det är samma handske som i m3 e30. Fullständigt meningslöst inlägg eftersom jag på rak arm inte kan svara på om min box är 2 eller 3 radig, men jag skall kolla


Samma handske, samma kabelstam enligt ETK

_________________
Patrik Skoog
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Re:

Putrix skrev:
BMWTobbe skrev:
Har du styrboxen till 320is kvar, är intresserad om det är samma handske som i m3 e30. Fullständigt meningslöst inlägg eftersom jag på rak arm inte kan svara på om min box är 2 eller 3 radig, men jag skall kolla


Samma handske, samma kabelstam enligt ETK


Då köper jag den, kan du ta med till knutan?
Citera
t1mpa
Bandhagen, Stockholm
Här sen Jul 2008
Inlägg: 5



Du har inte möjligtvis en original bensinpump till 318is liggandes?

_________________
Tim Lundholm
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

BMWTobbe skrev:
Då köper jag den, kan du ta med till knutan?

Yes, vi finns i depåbox no1 hela helgen!

t1mpa skrev:
Du har inte möjligtvis en original bensinpump till 318is liggandes?

Jo, har en ganska ny i reserv under tävlingssäsongen, så jag säljer inte den förrän i oktober så jag antar att det inte är aktuellt. http://www.roadster.se/ kan fixa förhållandevis billiga nya pumpar

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Sålt
1, 2   >>
4072 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande