Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*
1153 besök totalt
Urban Granberg
Linköping
Här sen Jan 2005
Inlägg: 359


Trådstartare
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*

Kronhjul och pinjong med utv 3:25 sittandes i min bil lämpar sig inte riktigt för mitt användande.

Vill du byta eller sälja din 3:91 utv så är jag intresserad.

_________________
Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen.
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033



Skall du bara ha drevsats så köp en rostig odiffad klump på skroten från en E34 520 87-89 de har 3:91

Per Eriksson skrev:
Är väl inte 210mm innehåll i dom väl?

Nej, det är sant.

Kan rekommendera bilskroten i Växjö, de brukar ha gott om 210 diffar. Inte billigt, men dock

_________________
Patrik Skoog
Citera
Per Eriksson
Linköping
Här sen Jan 2004
Inlägg: 273



Är väl inte 210mm innehåll i dom väl?

_________________
/Per
Citera
Urban Granberg
Linköping
Här sen Jan 2005
Inlägg: 359


Trådstartare
Utv köpt, stäng å lås..

_________________
Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen.
Citera
SÄLJES
K: 3:91 utväxling för BMW, stora diffen. *INKÖPT*
1153 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande