Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3 besök senaste veckan (1008 totalt) |
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
Läckert, tack för tips!
![]() Blir att leta efter ett tomt videoband, då det tidigare med svensk text blivit masakrerat av en dokumentförstörare av märkte Hitachi ![]() om exakt en vecka begår jag själv debut på den berömda Sahrte-banan i Le Mans Classic. Snacka om att SVT lyckas göra en temperaturhöjare inför egna Le Mans debuten vid exakt rätt tillfälle. Även om nu McQueens rulle inte innehåller några två-takts Saabar. Gulf-livery Porsche 917 K är dock ett helt ok surrogat för den enda svenska Le Mans racern genom tiderna... ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
Så läckert!
![]() Snacka om travel in style ![]() Ägaren till den bilen är jag så småningom intresserad av att komma i kontakt med, för en eventuell utställning där bilens förlaga har en huvudroll. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
Är det den som var byggd med lite Alfa 33 delar?
Den var väl ute till försäljning förra året tyckte jag! Urläcker! ![]() |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3 besök senaste veckan (1008 totalt) |