Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S/B: Dinli DMX 450cc -06
933 besök totalt
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
S/B: Dinli DMX 450cc -06



Pga ändrade omständigheter måste jag tyvärr göra mig av med min fyrhjuling till förmån för bil. Hojen har använts till att pendla mellan jobb och hem och är i fint skick. Har rullat snart 300 mil, och är regelbundet servad av mig och första ägaren.

450cc (samma motor som sitter i Polaris Predator)
ostrypt (50hk)
5vxl +back
Nerfbars
omdrevad
Breddad med spacers runt om
Rullgas

Reggad för 2 passagerare och får köras på B-kort. Drar mellan 0,3-0,7 beroende på körstil. Tror jag betalar 200:- i skatt och 3000:- helförs. /år. Med andra ord är det ett riktigt billigt (och roligt) sätt att ta sig fram.

"Kruxet" är att hojen förtillfället laddar ur batteriet under gång. Enligt kunnigt fyrhjulings-folk och återförsäljare beror detta på att laddningsregulatorn är ur funktion. Går dock att rulla igång utan svårigheter.

Detta ska åtgärdas så fort som möjligt, men köps cykeln med denna defekt är priset 35.000:-

Kan även tänka mig att byta mot bil. Inte min hoj på bilden, men precis likadan. Lägger upp bilder så fort jag hittat USB-sladden till kameran.

mvh,
Martin
070-4331285
mrtn@live.se

_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
mrtn
Åkersberga
Här sen Jun 2005
Inlägg: 79


Trådstartare
Vet att det är "fel" ställe att annonsera på, men någon kanske nappar.

30.000:- om någon från Rejsa köper den! Ha som leksak eller laga och sälj dyrare


_________________
Martin Sandin | - bil-lös, arbetslös, hopplös. | mrtnfoto.se
Citera
SÄLJES
S/B: Dinli DMX 450cc -06
933 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande