Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 325i -87 M-tech I (såld)
694 besök totalt
ILiveToRide
Skogen, utanför Grängesberg.
Här sen Dec 2003
Inlägg: 2232


Trådstartare
S: 325i -87 M-tech I (såld)

Dags att sälja 325an som jag haft i nästan 2 år.
"Nybesiktad", ombesiktad 18/6 efter att ha fått anmärkning på ojämn handbroms. Vajern var av så ny sitter monterad
Går till oktober nästa år alltså.

omlackad i Misano röd kulör av föregående ägare (var annan röd färg tidigare), då lagades även golv och framskärmar och skärmkant vänster bak byttes.
Mtech I fram-, bak- och sidokjolar. Saknar läppen på bakluckan.
Cup speglar och vita blinkers fram.
Finns lite rost i skärmkanten höger bak, och lite blästrad under sidolisterna. I övrigt bra skick på lacken.
Se bilderna nedan.

Beige tyginredning som är fräsch. Momo ratt. Bilderna togs för ca 1.5månad sedan, hela inredningen är bytt efter det.
Pioneer CD/MP3 spelare som är rätt ny, 6x9or i hatthyllan.

Bilstein sprint dämpare och Motornord/kilen fjädrar. 7.5x16" ET20 Azev alufälgar med 205/50-16 däck med mycket mönster kvar.
Stålomspunna bromsslangar.

272graders Dr. Schrick kam, justerbart bränsletryck, ska vara mappad.
Rätt barsk i tonen och den går riktigt bra.

Uppdaterar lite: Glömde ju skriva att den har en 3.73 diffbroms

Tel: 0240-20200
mail: ILiveTORide@gmail.com

Pris ide: 22000kr.

EDIT igen:
Kan tänka mig att byta också.
Helst bil med drag.

Gärna 245/940/945 eller E34. Men det finns säkert annat som kan funka också.
Dock vill jag inte byta mot nån direkt dyrare bil.













EDIT: inredning:
Förarstolen är hel, finns ett hål på passagerarstolen. Kåpan under ratten saknas. Gummimattorna finns.




EDIT 080722: Såld.

_________________
Thorbjörn Nilsson
Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95)
Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30
Citera
SÄLJES
S: 325i -87 M-tech I (såld)
694 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande