Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Custom Amazon-66
1352 besök totalt
cobragt
Helsingborg
Här sen Feb 2006
Inlägg: 130


Trådstartare
S: Custom Amazon-66

Hej, ska nu sälja min custade amazon från 66.

Bilen är hel och ren ingen rost i karossen, helt slätt och lacken är fin.
Motorn går som en klocka och inrednigen är i nyskick.

De som är gjort på bilen är att motorn har fått sig ett lyft från original med k-kam, dubbla SU förgasare, portad och planad topp, headers till 4-1 och 2,5" avgas system.
De yttre har också fått ett lyft med dekaltrim och kjolpaket, och ett scoop i huven.
Inredningen är som sagt i nyskick, dörrsidororna är nya även sidorna vid baksättet är nya, baksättet är orginal men i fint skick och så har jag satt in två recaro stolar fram.
Är ombyggd till kort växelspak med mittkonsol, dock ingen stereo eller ljudanläggning är istallerad, men kablar är framdragna till konsolen och dörrarna och hatthyllan är preppade för högtalarinstallasion.
Volvo TiC fälgar på med Nexen sportdäck(som nya).
Ett bra ämne till klubbracer, eller varför inte en historisk?








obs inga byten.

Pris 18000kr

MvH Lars & Thomas Palmkvist

_________________
Lars Palmkvist
Citera
oje
Göteborg
Här sen Apr 2005
Inlägg: 836



Hej !

Kan du lägga upp lite bilder ? Är ju lite svårt att föreställa sig hur just en cusyom bil ser ut...

Tack
/oje

_________________
Citera
cobragt
Helsingborg
Här sen Feb 2006
Inlägg: 130


Trådstartare
Bilder Amazon.

Uppar med bilder och stavningskontroll....

_________________
Lars Palmkvist
Citera
SÄLJES
S: Custom Amazon-66
1352 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande