| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.
|
1602 besök totalt |
|
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.
Då jag inte har tid att köra bana som var tänkt då jag köpte denna bil av Houke här på Rejsa så får jag tyvärr sälja den igen. Känns inte rätt att använda denna bil i jobbet som jag gör för tillfället. Får bli en "vanlig" bruksbil istället o kanske en racebil nästa år istället.
BMW M3 2003 SMG II 5600mil svensksåld Carbonsvart kurvsmiskare med otroligt härligt ljud och gott om bett i bromsarna! Kort sagt en go-cart modell större. Utrustning från fabrik: Xenon Svart nappa Helsvart innertak M emblem i nackstöden 16:9 Navi Harman Kardons stora Hi-fi anläggning Klimatanläggning Elspeglar Elstolar med minne Automatiskt avbländande backspegel Park Distance Control Ellucka i glas 19" fälgar i magnesium mm mm Eftermarknads prylar: Bilsteins PSS9 coilovers.Brutal väghållning Performance friction bromsar. Kaliber med GT2 Supersprint avgassystem. Mix mellan Ferrari o R1. AC Schnitzer takvinge Handsfree Fjäderbensstag fram M-emblem i kolfiber Större "paddlar" i rostfritt Bytt olja var 500e mil. Motor och växellåda funkar som det ska. Växlar otroligt snabbt i S6-läget! Köpte denna då jag skulle börja köra bana och denna var "färdigbyggd". Tyvärr har jag inte haft nöjet att prova den då jag jobbar mycket utomlands och det känns meningslöst att bara ha den stående i garaget. Går helt jämnt med polarns Ferrari 360. Har massor med foto och kan nog ordna ett filmklipp ut ifall någon skulle vilja ha det. Då jag inte har tid med denna bilen så behöver jag knappast någon ny. Med andra ord INGA BYTEN! //Robban Pris: 325000:- ANNONS: http://www.blocket.se/vi/17002007.ht
_________________ Roberto Larsson |
||
|
litet klipp inifrån
http://www.youtube.com/watch?v=uIn-A o ett till.. http://www.youtube.com/watch?v=Y-Qkn
_________________ Roberto Larsson |
||
|
Re:
jag tackar... inte lätt o va datahacker alltid.....
_________________ Roberto Larsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Svensksåld Carbonsvart M3 -03 med godis.
|
1602 besök totalt |
