Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 7 varv på Nürburgring!
1405 besök totalt
Coyote
Ängelholm
Här sen Maj 2006
Inlägg: 44


Trådstartare
S: 7 varv på Nürburgring!

Har sju varv kvar som jag aldrig hann köra upp .
Säljes för 900kr =128,50/varvet
Enkelvarv kostar 21 Euro ca 200kr

_________________
Tobias Samuelsson
Ferrari F430
Porsche 996 Turbo #såld#
BMW
Citera
blixten
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1844

Namndispens
Namndispens

7 varv på ringen

Hej!
Jag köper gärna dina 7 varv på ringen för 900 kr. Du har PM.

Hälsningar: Johan

_________________
Johan B
Citera
Arne
Vejbystrand
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1268



Dom borde jag köpa så jag blir färdig att sticka ner..

_________________
/Arne Lindgren
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Jag antar att dom är sålda? Annars är jag intresserad

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
-Apex-

Här sen Okt 2005
Inlägg: 46



Intresserad jag med! PMa om du har kvar dem

mvh
Citera
Coyote
Ängelholm
Här sen Maj 2006
Inlägg: 44


Trådstartare
Sålda till en vad jag förmodar lycklig själ som ska ner till paradiset :woot: !

_________________
Tobias Samuelsson
Ferrari F430
Porsche 996 Turbo #såld#
BMW
Citera
SÄLJES
S: 7 varv på Nürburgring!
1405 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande