| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M-Tech 2 vinge
|
1121 besök totalt |
|
S: M-Tech 2 vinge
Alpinvit, smutsig & lite repig lack men annars i gott skick. Alla fästen är OK. Bilder: http://huligan.se/~timpa/vinge/ Ge ett bud! Eventuellt byte mot Is-läppen +cash. mvh Tim _________________ Tim Lundholm |
|
jag har en delifnmetallic is läpp i mycket fint skick om du är sugen på ett byte?
annars kan jag köpa vingen av dig beroende på vad den kostar? du kan ju ringa mig så kan vi diskutera saken mvh: Gustav 073-7670638 _________________ //Gustav Karlsson Kör:Bmw 325i Bygger: Opel Commodore |
![]() |
SÄLJES
S: M-Tech 2 vinge
|
1121 besök totalt |

