| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på fälg)
|
2 besök senaste veckan (2915 totalt) |
|
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på f
Passa på att ladda upp inför vintern! Jag har kvar sedan gamla isbilen 2st uppsättningar isdäck (beg rallydubbdäck). 1st uppsättning med 4st Joki? 13" på vitlackade BMW E21 fälg 4/100 (sitter fram på bild nedan) gamla men nästan alla dubb kvar och inte spruckna. Prisidé 1500kr 1st uppsättning med 2st Lappi W2? och 2st Joki? 14" på Vita Opel Manta GSI lättmetallfälgar 4/100 (sitter bak på bilden nedan) Nästan alla dubb kvar och allmänt sjyssta men har år på nacken. SÅLDA! 2st halvdåliga 13" Joki på vita Audi 100/4 fälgar en del dubb saknas + lite torrsprickor Prisidé 300kr/st Hjulen finns i Huddinge/sthlm men kan skickas med bussgods på köparens bekostnad. Bättre bilder/närbilder på däck kan fixas. PM eller mail till peter.warhner@comhem.se
13" runt om:
Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
Done!
När kan du komma och hämta? _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
När som helst, har semester, har inte kavr ditt telefon nummer. _________________ Rikard Gjersvold 070 511 30 73 Styrelseladamot Lazzat MK BMW 325i -92 |
||||||
|
Re:
Jag jobbar men är hemma ikväll efter kl 17.30. PM:ar mitt mobilnummer _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
jorå 4st finfina på BMW vitlackade plåtfälg bultmönster 4/100, 1500kr och skickar helst inte. Det är dock en kille som har mailat om dessa hjul i dagarna så först till kvarn... Har även 2st Joki där skicket är sådär på ena och ganska bra på andra på 13" LM fälg 4/100 för 600kr. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
okej okej.. ja fälgarna passar inte endå så dom kan du isf sälja vidare till nån annan:) åker nämligen Citroen Ax (3-Bult) man får inte skratta nu ja men då vet jag.. mina päron bor i södertälje så då hämtas dom på plats!
_________________ Peter Hultberg |
||||||
|
Re:
orkar inte kränga av däcken från fälgarna så det är kompletta hjul som säljes. Hör av dig om du vill komma och handla. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
Nope, ingen har stämt träff och kommit med pengar ännu så hjulen finns fortfarande kvar. Först till kvarn principen gäller. Man kan nå mig på 070-1042064 efter 16.30 på vardagar och hela helgerna Mvh Peter _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
|
Re:
Halloj nu är en sthlm resa inplanerad till helgen så jag undrar om du har 13" kvar? ska kolla på ett par 14" imorn men dina 13 " är fortfarande intressanta! har du dom kvar kollar jag gärna på dom i helgen om du har tid Peter H
_________________ Peter Hultberg |
||||||
|
Nu har jag bara 2st TAKI 13" på audi LM fälg 4/100 bultmönster kvar.
Dom sjyssta 13" på BMW-fälg är sålda. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Isdäck 10st 13" + 14" (beg rallydubbdäck på fälg)
|
2 besök senaste veckan (2915 totalt) |
