Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 19010 besök totalt |
Vem kommer vara nere sista helgen i aug (29-31 aug) ?
Funderar STARKT på att skrapa kassan ordentligt och åka ner en sista runda, då den sista förstördes av regn och dimma Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
|
||||||||||
Ja suck
![]() ![]() Ska bli kul ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||
Re:
Fyyyfan vad kul vi kommer ha.. Då ska vi bara se så den goda Helga Krämer har rum till oss oxå ![]() Frågan är bara vilken bil man ska ta ![]() ![]() Eller ![]() Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
Re:
Nu ska du inte bekymra dig vilken bil du ska ta Henrik. Ta ner båda, jag kör den ena ![]() ![]() Sjysst familjebil förresten ![]() |
||||||||||
Hehe, om det bara hade varit så väl mina herrar..
Gt3 Rs:en är jag bara fodervärd till ett par dgr. Skulle dock inte vilja byta, då Possen är för nervös att köra för min smak .. CSL:en rockar fett Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
Re:
Possar är busenkla att köra - fråga Gaute ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
Re:
Det är de säkert om man har tillräckligt med hår på bröstet ![]() ![]() Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||
Re:
På tal om det, gaute, ska jag ta med hårpåse? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Re:
Ja,ja, jag lovar att vara knäpptyst, iallafall fram till RÄVGRYTET ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||
Re:
Bara om du har en med blommor på ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||||
Re:
![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Re:
På tal om det, gaute, ska jag ta med hårpåse? ![]() Bara om du har en med blommor på ![]() Ska se vad jag kan göra ![]() Jag lär ju inte behöva dom ![]() Ett par timmar sömn inatt, så åker jag ner o rekar lite grabbar!!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Har egentligen planerat att åka ner på måndagen inför Scuderian, men det hade varit grymt kul att komma ner i helgen och träffa dig, Gaute, Peter F m.fl.! Köra ikapp på dagen och sen ljuga om det över en öl på Pistenklause
![]() _________________ Jonas Carlsson, Häggenäs GT3 MK2 |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 ... 9, 10, 11 >> 19010 besök totalt |