Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1252 besök totalt |
Sörpan har helt rätt .... tror jag iaf.... fast jag är inte moderator för Rejsas allmänna forum (det är bara Nisse och Magnus) utan bara moderator för SLC Forumet som Magnus är så snäll och låter oss vara med på ett hörn här på Rejsa. Tack Magnus
![]() |
||||||
Jorå, det stämmer så bra.
och som admin ser man användare i kursiv stil osså (de är de som valt att vara osynliga när de är online så att man inte ska tro att de hänger här hela dagarna o inte får något annat gjort ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Finns det sådana människor ![]() _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||||||
Hur funkar det? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Att se till att inte hänga här hela dagarana? Det vet jag inte. ![]() Eller menar att hur man blir "osynlig" i listan? Det är betydligt enklare, det är en kryssruta under sidan "Mina inställningar". _________________ ![]() |
||||||
Jag råkade vara "osynlig" av misstag. Kände mig som en smygare
![]() Varför skulle man vilja vara hemlig? ![]() ![]() Tror f.ö. att det var många av oss som fick mycket mer gjort innan Magnus drog igång rejsa. ![]() |
||||||
Som vanligt, man är urusel på att läsa instruktionsboken... :read2: _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1252 besök totalt |