Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Pelarborrmaskin
6533 besök totalt
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
S: Pelarborrmaskin

Fick tag på en Arboga så nu säljer jag min gamla. Tillverkare Lindahl&nermark Alingsås, med 4 hastigheter.

Högstbjudande


_________________
bmw bmwsson
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Inget under av precition kanske men är det ingen som behöver borra billigt. 750kr eller bud. Transport kan ordnas vid rimligt avstånd.

_________________
bmw bmwsson
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Den är fortfarande kvar, ingen som behöver borra?

_________________
bmw bmwsson
Citera
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751



Behöver man bo vid en mindre fors eller kan hästar användas för att driva den Ursäkta, göteborgare vetdu.

_________________
Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
Citera
ballfroog
Skåne
Här sen Maj 2007
Inlägg: 169



hahaha satan antik värde på den!
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Måhända, men den gör jobbet. Åtminstone om man inte behöver kirurgisk precision.

_________________
bmw bmwsson
Citera
sir_daniel
Tungelsta
Här sen Mar 2006
Inlägg: 78



kan transport till södertälje ordnas?

_________________
Daniel Landström
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14556



Det där är ju ett kostverk...

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
Michael Th
kallinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 2542



far min har 2 likadana drivna med flatremmar, som halkar av vid belastning.. lite remvax och det går att borra stora hål.. blir väl att dumpa på stena den dag då han dör,,för tillfället 82år..still going stong..
Jag hittade en Arboga pelar borr på jobbet för 3k.. då blev andra o intressanta... men som sagt ..

ett KONSTVERK !!

_________________
Michael Thulesius
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Ingen som behöver borra för en femhundring?

_________________
bmw bmwsson
Citera
Gustav Sundberg
Överboda, Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1309



Hade jag bott närmare så hade jag köpt den direkt!

Ni andra må skratta men oj vad jag skulle vilja pryda mitt garage med den där
Än om det bara skulle sitta en försänkare i den så att man kan grada hål som man borrar i en något modärnare maskin..
Citera
bmwsson

Här sen Jan 2003
Inlägg: 1043


Trådstartare
Nytt försök

_________________
bmw bmwsson
Citera
SÄLJES
S: Pelarborrmaskin
6533 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande