| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Haltech E8 nytt i kartong
|
1949 besök totalt |
|
S: Haltech E8 nytt i kartong
Har ett haltech E8 nytt i kartong som jag inte behöver längre. Lite info: "Haltech E8 programmerbart insprutnings/tändningssystem för 4, 5, 6 & 8-cyl alt 1-2 rotorer. Hanterar varvtal upp till 16000 varv/min. E8 kan styra tomgångsmotor samt kan köras med sk. closed-loop om man kompletterar med lambdasensor. Ett stort antal extra utgångar finns för att kunna köra laddtrycksstyrning, fläktar, VTECH mm mm. Här finns möjlighet att välja spjälläge som huvudparameter med tryckkompensation mot mapsensor, ett måste om man har separata spjällhus. Kompletteras med vatten/lufttemp-sensor, map-sensor samt spjällägesgivare. Triggergivare/hjul samt tändslutsteg och tändspole(ar) tillkommer. I många fall kan originaldelarna användas, då programvaran har stöd för de vanligast förekommande bilarna" Mer info finns här: http://www.haltech.com/e8.htm Det som ingår är: ECU Kabelhärva med säkringsbox 3x Relä RS232 kabel Mjukvara Kabelschema Kyl Temp Sensor Luft Temp Sensor Nypris för detta är ca 13500:- utan sensorer. Säljer det för 9500:- el. bud.
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Haltech E8 nytt i kartong
|
1949 besök totalt |

