Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: motorkåpan kawa z1300
1676 besök totalt
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303


Trådstartare
K: motorkåpan kawa z1300

hejsan,
letar efter en vänster motorkåpa till en kawasaki z1300 från 1980...är mkt tacksam för alla svar eller tipps.

kanske nån som annars vet nåt företag som kan tillverkar en ny eller reparera den halva jag har kvar.

_________________
Philipp Klement
Citera
Baronen
Staffanstorp
Här sen Apr 2007
Inlägg: 277



Prova att söka på sporthoj.com

_________________
Carl Wrangel
MK Indy
Familjekombi Mondeo
Golf 1,6 FSI
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303


Trådstartare
jo tack men där har jag redan en sökning ute.

_________________
Philipp Klement
Citera
stenben
teckomatorp sweden
Här sen Jun 2006
Inlägg: 63



Ebay i tyskland, usa och storbritannien är var jag skulle leta efter en sån ovanlig del.
Jag har en Honda CB1100F -83 och ovanliga delar till den dyker upp på ebay hela tiden.

Happy hunting!

_________________
Alexander Viksten
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303


Trådstartare
juste i storbritanien har jag faktist inte letat än. i de restliga ställen vart det en del letande de senaste 3 månader. Och fan att jag inte köpte hela den motorn som gick via tyska ebay precis 2 veckor innan kraschen

_________________
Philipp Klement
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303


Trådstartare
har letat genom alla länders ebay och just i england hittade jag en kåpa dock vet jag än så länge inte om det är rätt årsmodell plus att säljaren inte vill skicka utanför england...få ser vad det bli av det hela. tack för tippset med england!!

_________________
Philipp Klement
Citera
stenben
teckomatorp sweden
Här sen Jun 2006
Inlägg: 63



Synd att den trångsynte britten inte vill skicka utanför england

www.vjmog.com kanske. "Vintage Japanese Motorcycle owners Group". Där kanske finns något.
Sen borde det väll finnas något forum i USA som handlar om just den stora kawan.

_________________
Alexander Viksten
Citera
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005
Inlägg: 2303


Trådstartare
mmm...typist, nu fick jag veta att kåpan i england passa min hoj men han vill verkligen inte skicka hit. det skumma är att jag ändå få köpa och betala....så vart ligger hans problem. jaga efter nån adress i england jag kan bolla med.

_________________
Philipp Klement
Citera
SÄLJES
K: motorkåpan kawa z1300
1676 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande