| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålt: Kitt för att spela in film i bil
|
771 besök totalt |
|
Sålt: Kitt för att spela in film i bil
Inspelningsenhet, MP4-Recorder PMP-8100M: http://www.loke.nu/erbjudande/inne.h Kamera, Discreet: http://www.svenskovervakning.se/prod Mikrofon, Mikrofon EM-016: http://www.teknikmagasinet.se +lite kontaktdon (3,5" - RCA + BNC-RCA mm) Lite använt, bra kvalite på film & ljud. Mer info om grejerna finns i länkarna. Allt på bilden följer med förutom den runda foten till kameran. Film filmad med kittet (nerskalat) http://www.mmotorsport.se/uploads/mo Nypris ca 3500:-, nu 2500:- inkl frakt till valfri ort i Sverige
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Re:
Nejdå du var snabb nog Tobbe. Spec enligt: http://www.loke.nu/erbjudande/pmp810 Ingen HD kvalite, men det brukar bli ca 250Meg fil för 15-20 min film innan jag skalar ner den. Jag testade att köra den på min 23" skärm i helskärm och det är ok men inte mer än så. Hör av dig när du tänkt färdigt..... -jag börjar hitta till leveransadressen snart
_________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
Sålt: Kitt för att spela in film i bil
|
771 besök totalt |
