| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100
|
757 besök totalt |
|
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100
2,4l motor (omega). Ej testkörd av mig men ägaren innan hade den i sin bruks-omega så den ska fungera fint. 1,9l motor (Satt i Asconan en gång i tiden). Fungerande Mags (kopior) fälgar. 4x100 passar Ascona, Manta och lite andra tyska och japanska bilar... Tror det är 14". Ge bud på grejerna! Ska nånting skickas så betalar köparen naturligvis frakten! Är intresserad av byte om du har en C20XE, Coscast-topp, diffad manta axel, getrag 230 eller en R25 från omega A. 17" fälgar med 4x100 bultdelning. Bur till Ascona B, ellr nåt annat kul till Ascona! _________________ Roine Sevelin |
![]() |
SÄLJES
S: Opel 2,4 +1,9l motorer, Mags 4x100
|
757 besök totalt |

