Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3624 besök totalt |
S: BMW 318 E21 -76 Nybesiktigad *SÅLD*
Det är nu dags att sälja bilen för framtida lägenhetsköp. Jag har inte haft bilen så länge utan köpte den av MarcusS (som byggt bilen) i början av året för att lära mig köra lite på bana och mecka lite. Tyvärr har jag inte fått tillgång till något bra meckgarage så jag känner att bilen kanske passar hos någon med bättre möjligheter. Min egen tråd om bilen https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php MarcusS byggtråd https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Summering av bilen i stort. - Nybesiktigad 08-07-31, vilket betyder att nästa besiktning är 2010. - skattebefriad, dispans för avgasrening och regbesiktigad med bur ! - 2 liters M10 motor med 2xweber 45, extraktorgrenrör, schrick-kammar. Lämnar cirka 150hk - Låg vikt på cirkus 930-950kg - Nya bromsbelägg carbotech xp10 fram och ax6 bak. - Något slitna michelin pilot sport cup däck, men dom fungerar ett tag till. - sparco ratt med snapoff nav Läs mer om bilen i båda byggtrådarna eller fråga i tråden/pm:a mig. Tänkt rejsapris: 45 000:- eller bud. ![]() ![]() _________________ Andreas Fougner Ezelius |
||
Passa på och köp en färdigbyggd , ni slipper jobbet och kommer billigare undan.
![]() Frågor går även bra att ställa till mig om så önskas. Jag har skaplig koll på bilen.. PS. Andreas , köp ett garage istället för lägenhet och behåll bilen ![]() MS// ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re: S: BMW 318 E21 -76 Nybesiktigad
Fyller på med lite som du glömt ![]() -Regbes med ändrad motor och höjd effekt -Diffbroms -Kort styrväxel ![]() -Chassi från Sellholm , Bilstein m ny setup och r-fjädrar. Ställbart i höjd. -Ställbar camber fram Millway -Justerbara bärarmar bak för camber och toe -28 mm krängare fram , ställbar original bak. -stumma bussningar i bakvagn m förstärkt infästning från bur. -Glasfiber huv och lucka -Lexanrutor samtliga(utan fram förstås) skjutlucka förare. -Sparco lätta glasfiberstolar , 6p bälte -323 bromsar , Tilton ställbar reducering. -mm -Käkar 318is till frukost ![]() ![]() MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
3624 besök totalt |