Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 17" hjul m R-däck
1647 besök totalt
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
S: 17" hjul m R-däck

Sålt

_________________
Max Enström
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



"(kan såklar göras om till 110 och 100 osv med centreringsringar av en däckverkstad) "

Menar du med någon typ av adapter då? Den borde ju bygga ganska mycket då..
Måste ju bli som en rejäl spacerplatta som samtidigt ändrar bultcirkeln..

_________________
Håkan Persson
Citera
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
hej, sorry det är jag som är ute och cyklar.
Står olika vikter/de olika måtten i R-däckfälgarna, och virrade i all hast ihop bultcirkel med navhålet och centrumringar.
Bultcirkeln kan såklart inte göras om hehe

Ursäkta för missen, men tack för att du påpekade det!
Med vänlig hälsning
/Max

_________________
Max Enström
Citera
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
Upp
Fick tjänstebil igår så nu har jag 19st hjul i garaget vilket är lite för mkt.
Sänkt pris till 6500:-... jag lovar att det kommer en sommar även om det känns avlägset

_________________
Max Enström
Citera
Roxnäs
Stockholm
Här sen Sep 2007
Inlägg: 1038



3500:- och jag kommer å hämtar dom i Arninge...OK?

_________________
Lars Roxnäs
Skoda Octavia #5 MSLS
http://www.facebook.com/OrbyGummiJlRacingTeam
Citera
maxa
Bålsta
Här sen Jul 2003
Inlägg: 19


Trådstartare
hehe nee jag är inte desperat, det kommer en sommar snart och då kommer folk på att de måste ha däck till träffarna. Fälgarna är bra förutom att de är stenskottiga, men det spelar ju ingen roll på banan.

//Max

_________________
Max Enström
Citera
SÄLJES
S: 17" hjul m R-däck
1647 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande