| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW M3 e36
|
1206 besök totalt |
|
Tjenare.
Fick ett bytesförslag på min annons på M3 E30:n om en M3 E36 som jag gillade ganska mkt; Han skrev så här i annonsen; det är en sv-såld 97a. estroilblå 10.600 mil alu dörrar orginal GT läpp fram (justerbar) orginal gt vinge helt nya fälgar o däck (dyra) bilstein PSS9 coiloverkitt tarox 6 kolvs ok fram + tarox belägg eisenman race avgasystem angel eyes bilen går kanon bra..bättre än en orginal e46 m3 det garanterar jag dig. FULL stämplat servicebok vanosen är i perfekt skick,,bytte oringar till magnetvetilerna förra veckan i samband med inspection 2 då byttes även växelåds olja ,bakaxel olja, kylarvatten, smörjning av bromsar o allt,tändstift, bränslefilter + annat. jag har kvitto på ALLT detta jag har skrivit ner åt dig. detta är min 4e M3a . men just denna är i en EXTREMT bra skick. PM:a ifall du vill ha hans mail. /Edvard _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
|
_________________ Roland Wihlborg |
|
_________________ Thomas Smedberg/Barrehill Racing #4 #12 BMW 323/325i, 2,5l 24v E21 -81 #4 BMW 323/528, 2,8l E30 -84 #12 BMW M3 Hamann -96 www.nogg.se/barrehillracing |
|
Köpte nyligen en Avus blå M3 E36. Hade tänkt ha den som ban- eller driftingbil, men den var i mycket finare skick än jag vågade tro, så jag funderar nu på att sälja den och köpa en "skabbigare" eller lite mer ban-preppad.
Svensksåld med 13400mil på mätaren, servad osv. Tygklädsel med elstolar. Alla verktyg kvar och allt fungerar. Finns några skavanker, men inget allvarligt.
PM'a vid intresse. _________________ Markus Hermansson |
![]() |
SÄLJES
K: BMW M3 e36
|
1206 besök totalt |