Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Massor med delar BMW M3E30
2720 besök totalt
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
S: Massor med delar BMW M3E30

Lite delar som bara ligger på hyllan. Någon annan kan säkert har mer glädje av det.
Bilder kan tas. Skicka svar till min mail samuel@millway.se så skickar jag bild.


Köhler Chip S14 -071box. Varvstopp 7800rpm

SportEvo Underdel till filterbox. Gör susen för flödet. 500:-

GreenCotton insatsfilter till ovan. Väldigt lite använt. 400:-? Nypris 645:-

orginalkammar S14 fint skick.

orginalkolvar S14 fint skick 4st.

orginalfront M3E30 Svartmetallic SÅLD

orginalvinge M3E30 Svartmetallic behöver lack. 500:-

Ny Backlucka glasfiber Mosely motorsport.


Ny bakkjol i glasfiber Mosely motorsport


Ny Vinge i glasfiber med stor DTM läpp Mosely motorsport. SÅLD

Fälgar AEZ 16x9 5x120 ET 15 Finns 5st. Ej skeva men bör lackas. 2500:-!!!
Lacka dom svarta och sätt dom på en E34 eller M3E30 och det blir fett!


4st R-däck Kumho V70A 235/40 17 Medium K60. 2000:- för alla. Går några träffar till. SÅLDA

Luftintag bromsar Mosely motorsport. Nypris över 900:-. Ge mig 500:- SÅLDA


PFC97 Belägg M3E30 Fram 900:- (kolla gärna nypris)

PFC97 Belägg M3E30 Bak 900:- (kolla gärna nypris)

Mycket mera kommer.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Hur mycket begär du för denna? "Ny Vinge i glasfiber med stor DTM läpp Mosely motorsport"

Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Hur mycket begär du för denna? "Ny Vinge i glasfiber med stor DTM läpp Mosely motorsport"

Mvh Abbe.


Normalpris 4000:- men då det visade sig att finishen inte va 100% och det därför krävs lite sliparbete innan lack så 2900:- Problemet är väl isåfall frakten. Sist jag skickade en likadan skrotade posten den. Så om man hämtar är säkrast.
Fredrik Sjöblom och hans Far har en sådan vinge på sin.


_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Jag ska kolla med svärfar som far och flänger runt hela SV om han har vägarna förbi dig, återkommer snarast.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



Min bror köper vingen direkt. Se mitt sms.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

Karlsson skrev:
Min bror köper vingen direkt. Se mitt sms.


Se PM för kontonr.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1992



Vad skall du ha för orginal fronten? Hur mkt är det kvar på däcken?

//AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
EV6
Sodi DD2
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Jag ska kolla med svärfar som far och flänger runt hela SV om han har vägarna förbi dig, återkommer snarast.


Han skulle inte neråt på ett tag, så jag avstår, tack ändå.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
nicke-69
Huskvarna/SMÅLAND
Här sen Aug 2008
Inlägg: 373



SportEvo Underdel till filterbox. Gör susen för flödet.

Bild och pris ??

_________________
Nicklas Ericsson 0760-528886
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



har du några bak nav och bromsar?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

BRUZZE skrev:
har du några bak nav och bromsar?


Vill minnas att jag har nästan nya bromskivor bak med PFC belägg. Inga nav.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



Re:

Samuel Lindkvist skrev:
BRUZZE skrev:
har du några bak nav och bromsar?


Vill minnas att jag har nästan nya bromskivor bak med PFC belägg. Inga nav.


med eller utan ok? pris?

mvh

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
perf
Gävle
Här sen Dec 2006
Inlägg: 91



Pris på bakkjol?

_________________
Per Forsgren
BMW 135i -07
BMW 320d Touring -09
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

BRUZZE skrev:
Samuel Lindkvist skrev:
BRUZZE skrev:
har du några bak nav och bromsar?


Vill minnas att jag har nästan nya bromskivor bak med PFC belägg. Inga nav.


med eller utan ok? pris?

mvh


Jag har ok men vet inte om jag vill sälja dom ännu.

Pris för skivor och belägg. 1400:-

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

perf skrev:
Pris på bakkjol?


2500:- eller nåt. Jag har betalat mera för den.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276


Trådstartare
Re:

nicke-69 skrev:
SportEvo Underdel till filterbox. Gör susen för flödet.

Bild och pris ??


http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=13711312330 . . . .

Endast delen till vänster. Dom andra grejerna behövs inte. Pris 500:-

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Jag tar luftintagen till bromsarna! PM:a nödvändiga uppgifter!
Mvh Abbe

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Theo
Uppsala
Här sen Apr 2007
Inlägg: 441



Jag har mailat dig angående däcken som jag betalt för, men som aldrig dyker upp !?

Svara på det är du snäll!

_________________
Theo Tibblin
Kör: Saker GT - 07 ,VW Golf V TDI Cup - 06, Audi A3 1,9 TDI Q - 02, Porsche 992 GT3 Touring - 22.
Citera
SÄLJES
S: Massor med delar BMW M3E30
2720 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande