Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Garage städning!
2310 besök totalt
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
S: Garage städning!

sålt

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
stalle
Bollnäs
Här sen Dec 2004
Inlägg: 274



Hej !

Hur långa är Öhlinarna och vet du vilket skick
dom är i ?

/Staffan

_________________
Staffan Sandelin

Manta A -73 Sleeper
Manta A -72 Blivande trackdayleksak
Ascona A -73 Grus/Is/Busbil
BMW 330i -01 Skjutsa arslet/dragbil
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Kan ta lite mått på dom i morgon. Dom har funkat fint på min bil.

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Måtten är 400mm mellan fästpungterna

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 5963



oken längst ned är inte Sierra V6 (dubbelkolvs glidok), det är kanske dem som är från Peugeoten som skivorna kommer från?

/Gustaf

_________________
---/In search of Maxwell's demon---/
Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till...
SFRo-besiktningsman i Skellefteå
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Re:

therealpinto skrev:
oken längst ned är inte Sierra V6 (dubbelkolvs glidok), det är kanske dem som är från Peugeoten som skivorna kommer från?

/Gustaf


okej.. bra att du ser det! Jag måste ha blandat ihop det lite när jag skrev det

Men då är det peugeot V6 ok då?

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897



njaa peugeot v6ok som du kallar dom, brukar vara svarta brembo-ok. rätt biffiga sådanna. ser inte ut att vara något av dom på bilden. kan dock vara peugeot 307ok

_________________
Emil Jönsson
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Känns som att jag få ta en nogran koll på de oken !

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Ser inga tecken eller märken på oken alls. Borde ju va sierra när förra ägaren sa det..

Men öhlinsdämparna är inne hos en öhlins servare för renovering.

Så kom med bud! allt finns kvar.

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
Anden
Jönköping
Här sen Nov 2006
Inlägg: 312


Trådstartare
Nu står det rätt i annonsen gällande oken! thumbs up

_________________
Andreas Magnusson

Kör: Golf IV bsr
Mekar: Escort Mk2 Tic
Citera
SÄLJES
S: Garage städning!
2310 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande