| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fin e30 som sommarbil!
|
1029 besök totalt |
|
K: Fin e30 som sommarbil!
Som rubriken lyder så är jag intresserad i en fin e30 som ja kan ha som endast sommarbil, den ska vara i väldigt fint skick och gärna ha lite smålull i. har precis fått ett garage där jag kommer förvara den och hålla den i pedantiskt skick. Det kan vara vilken e30 som helst, 318is, 325, 320 vad som helst bara den är i väldigt fint skick. pris är överrenskommelse, men är beredd att betala lite om det är en väldigt fin bil i fint skick. alla svar godtas. Mvh Johnny _________________ Johnny Danielsson |
|
_________________ Björn, A
|
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
NY E30 = Z3 Man behöver ha minst en av varje hemma
Z3 är om möjligt ännu roligare att köra.. 50/50 på vågen original. \matz _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
allt är väl till salu till rätt pris. den var i tillräckligt bra skick för att länsförsäkringar skulle vilja enthusiastförsäkra den... är du intresserad kan vi prata vidare på pm. /Björne _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
![]() |
SÄLJES
K: Fin e30 som sommarbil!
|
1029 besök totalt |

