Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Opel Ascona A 75:a
3 besök senaste veckan (993 totalt)
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
S: Opel Ascona A 75:a

Tänkte ha denna som mitt nya projekt men orkar tyvärr inte
Tycker det e synd att skrota den
Så är någon sugen på den så kom med ett vettigt bud,annars säljer jag bort den i delar
Den är körbar men inte 100% ihopsatt eftersom jag har kollat hur mkt rost där e mm
Så ena framskärmen sitter bara med 4 st skruvar(Helt ny) samt ingen stötfångare fram
Frontplåten är lite bucklig samt rostig,men ganska bra undertill
Allt finns till den,kolla denna tråden för mer info,annars kan fler foto tas om intresse finns
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=12104&postdays=0&postorder=asc&highlight=ascona&start=0

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Såld

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
SÄLJES
S: Opel Ascona A 75:a
3 besök senaste veckan (993 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande