| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Slutsteg
|
467 besök totalt |
|
K: Slutsteg
Någon som har liggandes i någon hörna? Måste ju finnas på hyllorna i garagen efter allt lättande... Behöver ett 4-kanals eller två 2-kanals till "nya" bruksholken så att jag slipper lyssna på den surrande 4:an där framme.
Prisklass? Så billigt som möjligt! Vill ju inte att stereon ska bli dyrare än bilen
_________________ Anders Bladh Vespa PX 200 -83 Vespa P200 -80 Mazda MX-5 -91 En vit Opel -18 |
![]() |
SÄLJES
K: Slutsteg
|
467 besök totalt |
