| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:3-Fas kompressor
|
970 besök totalt |
|
S:3-Fas kompressor
Den fungerar utan problem, anledning till att jag säljer den är att den dånar lite mycket för att ha i ett hyreshusgarage. Har för mig att den är på ca 200L och 10bar, (den är inbyggd i en trälåda i försök för att få den tystare) Pris idé 800:- PelleM _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||
|
Re: S:3-Fas kompressor
tjena pelle, jag vill köpa din kompressor. kan hämta den senare i veckan. m v h Andreas z _________________ Andreas Zolnir |
||
![]() |
SÄLJES
S:3-Fas kompressor
|
970 besök totalt |

