| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"
|
604 besök totalt |
|
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"
Här har ni som tänkt köra 5-papp på MANTORP men ej har någon bil, en Opel Kadett GSI 8v -85 TILL SALU!!! Lite spec: MOTOR: C20ne block(8v) vevaxel från C20xe stakar från C20xe kolvar smidda MAHLEm från C20xe bredare vevlager ARP-bult till stakar 12.9 bult till ramlager 12.9 bult till stakar svänghjul från C20xe ENEM Z9 och portad topp ENEM extraktorrör 2,5" avgas utan katt org SPRUT 4-puckad stum sinter SACHS tryckplatta VÄXELLÅDA: F20 med svetsad diff(diffen ej monterad, följer med en extra låda som diffen kan monteras i) STD drivaxlar RALLY ELIT fjädrar BILSTEIN dämpare 16v bakaxel Stag fram och bak styrservo BROMSAR: Borrade/slitsade skivor med ferodo belägg bak std 16v DÄCK: plåtisar med 195/50-15 a539 alufälg med LAPPI 10/65-14 ISDÄCK bilen är rensad på inredning. Ej bur, godkänd stol eller 6-punktsbälte 5000:- tel 070-6975767 |
![]() |
SÄLJES
S: BLIVANDE VINNARE I 5-PAPP "Opel Kadett GSI 8v"
|
604 besök totalt |
