| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Abstinensbesvär så här på vintern?
|
1188 besök totalt |
|
Re: Abstinensbesvär så här på vintern?
Limma fast gamla bromsbelägg på en vinkelslipsskiva.. kör mot ett metallföremål
Ang frågan i topic: Givetvis När jag kör hem från jobbet så passerar jag ett par chikaner ("hastighetssänkande åtgärd") i en by.. aiiigh va det kittlar i fötter och händer..
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
Magnus// Var hittade du dessa? Perfekta (h)julklappar!
Själv löser jag abstinensen med tunga inköp
Fick hem en låda delar med från walloth&nesch häromdagen och i morse (från frukostbordet) köpte jag visst mig en BMW till
_________________ /Kristian Elisson |
||
Blev det en 02 månne? /Anders _________________ /Anders C |
||
|
För er som inte hittat sökmotorerna på internet så kan jag tipsa om www.google.com
www.smokintire.com Edit: Jaha, där fick man.. dom skickar inte till sverige.... >
_________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
|
Enl hemsidan får man ju maila och fråga om man vill ha dom fraktade utanför deras "fraktområde"
"Currently, we are only shipping within the continental United States. If you are interested in purchasing our product and sending it outside our current shipping area please contact the crewchief@smokintire.com" _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Abstinensbesvär så här på vintern?
|
1188 besök totalt |