| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02
|
2485 besök totalt |
|
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02
originalstol förar- och passagerarsida till BMW M3 E46 säljes. Stolarna har suttit i bilen ca 4000 mil, båda är i mycket fint skick. Svart läder (N5SW) walknappa. Eljusterbara, förarstol även med minnesfunktion. Komplett med underrede. Bältesinfästning med bältessträckare saknas. Pris 10 000:- för båda.
_________________ Joh@n M@hlst3dt |
||
|
Re:
Tjena Patrik, kan mäta stolarna om två veckor, har de ståendes på annan ort. Skall högsta punkten vara med nackstöd? Tjocklek, alltså på ryggstöd? Eller bredd på stolen? _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||
|
okej, det blir jättebra det.
Ja, högsta punkten med nackstöd är intressant. Ta gärna både bredd och tjocklek på stolen. Vet du hur det funkar med minnet? Sitter det en styrbox i stolen som minns lägena, eller är det en extern styrbox. Tanken är att jag ska ha de i en -63 Chevrolet jag håller på med som behöver stolar med riktigt ryggstöd och bra sidostöd. Ska nog göra en tråd sen när jag har byggt klart på chassiet, ska bli 4länk och kompressormatad motor, men ska göra så mkt jag kan med väghållning så det går att prova en bana någon gång. Stolarna ser ut att passa bra för mina ändamål. mvh patrik _________________ Patrik Lissjos |
||
|
Minnesenheten skall sitta i stolen, se länk och del 4:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E4 _________________ Joh@n M@hlst3dt |
||
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: originalstolar fram BMW M3 E46 -02
|
2485 besök totalt |

