Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Ascona A 74:a
1630 besök totalt
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
SÄLJES: Ascona A 74:a

Tyvärr blev suget för stort nu att bygga på våra långtidsprojekt så nu tämkte vi sälja denna för att få plats
Besiktigad i fredags u.a.
2,4 med portad o planad topp med 45/40 ventiler o boa 3 kam
Getrag 5-växlad(240)
Uppspänd diffad Manta GSI axel(lilla diffen)
Kortstyrväxel
Lackad i garaget med riktig färg ,ser bra ut men e inte utställning skick
2st Jamex stolar
Manta GSI instrument

OBS! Säljes utan Fälgarna på bild och utan Weberna
Kan givetvis provas med webrerna på annars monterar vi 32/36:a på den så den går att köra
Pris: Ja allt beror på vad som ska följa med ,typ Suppertrapp,Extraktor grenröret mm
Vi börjar på 12500:-





Mer info finns härhttp://www.Opelsportclub.com/forums/showthread.php?t=63028

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Såld

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Ascona A 74:a
1630 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande